Number of the records: 1
Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS
Title Effects of Customer Knowledge Management on Marketing Management and Results: Case Study in Business Companies, FARS Translation Vplyvy riadenia znalostí zákazníkov na marketingové riadenie a výsledky: prípadová štúdia v obchodných spoločnostiach, FARS Author info Seyedmohammad Hosseinifard, Fateme Tohidi, Hamidreza Abootalebi Jahromi, Navid Abootalebi Jahromi, Nakisa Adib, Abdolhossein Ayoubi Author Hosseinifard Seyedmohammad Co-authors Tohidi Fateme Jahromi Hamidreza Abootalebi Jahromi Navid Abootalebi Adib Nakisa Ayoubi Abdolhossein Source document European Scientific Journal. Vol. 16, no. 16 (2020), pp. 244-254. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2020. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2020.v16n16p244 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Portugal Keywords manažment znalostný * riadenie znalostí * ekonomika znalostná * správanie spotrebiteľa * marketing * vedomosti * zákazníci * spotrebitelia * podnik obchodný * spoločnosti obchodné * konkurencia * Irán Annotation Vyhodnotenie vplyvu riadenia znalostí zákazníkov na marketingové riadenie a marketingové výsledky v aktívnych podnikoch a obchodných spoločnostiach v provincii Fars v Iráne. Znalostný manažment a marketingový manažment. Marketingová efektívnosť, výkonnosť a riadenie. Znalosť správania spotrebiteľa môže byť významnou konkurenčnou výhodou, vďaka ktorej sa lepšie identifikujú príležitosti na trhu, dosiahnu lepšie výsledky a môže tak prispieť k zníženiu nesprávnych rozhodnutí. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 16
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 699.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1