Number of the records: 1  

Marketing a recese rok poté

  1. Title Marketing a recese rok poté
    Author infoPřemysl Staroveský
    Author Staroveský Přemysl
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 9 (Září 2010), s. 42-44. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * produkty * ceny * značky výrobkov * spotrebitelia * recesia
    AnnotationProdukt a cena v marketingu po hospodárskej recesii. Zmeny v správaní spotrebiteľov spôsobené nižšími príjmami. Nárast predaja privátnych značiek. Využitie emocionálnej sily značky, ktorá preváži cenové tlaky. Spoločenská zložka relevancie značky. Produkt ako súčasť hobby.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2010: 8-12 + 5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.