Number of the records: 1
Od cenových vojen k vojnám imidža
Title Od cenových vojen k vojnám imidža Parallel title From price wars to image wars Author info Ivan Bzdúšek Author Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 72-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * ceny * produkty * zákazníci * komunikácia * firmy * maloobchod Annotation Udržanie sa v konkurenčnom prostredí a ovplyvňovanie vonkajších vnemov zákazníka. Charakteristika imidža. Faktory ovplyňujúce imidž. Imidž maloobchodného podniku. Meranie imidža. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-004, originál dokumentu
article
Number of the records: 1