Number of the records: 1
Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov
Title Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov Author info Denisa Gajdová Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Zmeny podnikateľských štruktúr a ich vplyv na výsledky malých a stredných podnikov, osobitne družstiev : [zborník vedeckých prác]. S. 37-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3086-6 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * kooperácia * technológie informačné * nástroje marketingové Annotation Vývoj počtu živností na Slovensku. V slovenskej ekonomike je podiel malých firiem porovnateľný s ostatnými krajinami. Malý podnik by sa mal v snahe o posilnenie postavenia na trhu zamerať predovšetkým na zefektívnenie vlastnej produktivity, distribučnej politiky a efektívne využitie informačných technológií. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01369-006, originál dokumentu
article
Number of the records: 1