Number of the records: 1  

Marketing našej súčasnosti

  1. Title Marketing našej súčasnosti
    Author infoRóbert Štefko a kolektív, recenzovali: Jaroslav Kita, Jiří Kern, Zoltán Rózsa
    Author Štefko Róbert
    Co-authors Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Bačík Radovan
    Ferencová Martina
    Gburová Jaroslava
    Keruľ Rastislav
    Pollák František
    Suhányi Ladislav
    Fedorko Igor
    Fedorko Richard
    Mudrík Martin
    Zajacová Lenka
    Another authors Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kern Jiří (Recenzent)
    Rózsa Zoltán (Recenzent)
    Corporation Prešovská univerzita v Prešove . Fakulta manažmentu
    Issue dataPrešov : Bookman , 2013. - 483 s. [24,15 AH]
    Issue1. vyd.
    ISBN978-80-89568-99-4
    Document kindtextbooks
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * analýza swot * systémy informačné * výskum marketingový * správanie spotrebiteľa * marketing mix * produkty * politika cenová * komunikácia marketingová * reklama * vzťahy s verejnosťou * podpora predaja * predaj * riadenie predaja * marketing elektronický * distribúcia * marketing personálny * plánovanie * stratégia marketingová * marketing medzinárodný * kódexy etické
    Public work categoryAcademic school-books issued in home editorship
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 02230-001, kópia titul. strany


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.