Number of the records: 1  

Ovplyvňovanie v športovom marketingu a súvisiacich oblastiach

  1. Title Ovplyvňovanie v športovom marketingu a súvisiacich oblastiach
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentTelesná výchova & šport. Roč. XVI, č. 2 (2006), s. 40-43. - Topoľčianky : Slovenská vedecká spoločnosť pre telesnú výchovu a šport v spolupráci so Sekciou športu, detí a mládeže MŠ SR, 2006. ISSN 1335-2245
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing mix * šport * spotrebitelia * služby * produkty * značky výrobkov * konkurencieschopnosť * reklama
    AnnotationŠport ako aktivita na udržiavanie fyzickej i psychickej kondície a zároveň ako aktivita, ktorá vytvára profit pre mnoho spoločností a podnikateľov. Snaha športových podnikov implementovať do podvedomia ľudí svoju značku. Športový marketing ako aplikácia marketingu v oblasti športu. Čo obsahuje športový marketing. Zvyšovanie konkurencieschopnosti športových firiem. Marketingová komunikácia v športe. Faktory ovplyňujúce spotrebiteľské rozhodovanie v oblasti športu. Práca s verejnosťou v oblasti športu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00145-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.