Number of the records: 1
Marketing a recese rok poté
Title Marketing a recese rok poté Author info Přemysl Staroveský Author Staroveský Přemysl Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 9 (Září 2010), s. 42-44. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * produkty * ceny * značky výrobkov * spotrebitelia * recesia Annotation Produkt a cena v marketingu po hospodárskej recesii. Zmeny v správaní spotrebiteľov spôsobené nižšími príjmami. Nárast predaja privátnych značiek. Využitie emocionálnej sily značky, ktorá preváži cenové tlaky. Spoločenská zložka relevancie značky. Produkt ako súčasť hobby. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2010: 8-12 + 5 príl.
article
Number of the records: 1