Number of the records: 1
Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku
Title Postavenie ekologického marketingu v riadení podniku Parallel title Status of ekological marketing in business management Author info Lucia Bartková Author Bartková Lucia Source document Manažment podnikania a vecí verejných : zborník vedeckých prác, II. ročník, č. 2. S. 107-112. - Bratislava : ALDO, 2012. ISBN 978-80-970759-2-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * ekológia * marketing environmentálny * manažment environmentálny * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia * spotrebitelia * ochrana prostredia životného Annotation Ekologický marketing ako nástroj environmentálneho manažérstva. Ekologický marketing a jeho výhody pre podnik. Ekologická výkonnosť podniku ako konkurenčná výhoda. Stratégie ekologického marketingu. Riadenie ekologického marketingového mixu. Výber cieľového segmentu spotrebiteľov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1