Number of the records: 1
Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia
Title Efficiency and Effectiveness of Online Advertising – Case Study from Slovakia Translation Hodnotenie efektívnosti a účinnosti online reklamy na prípadovej štúdii zo Slovenska Author info Martin Mucha, Michal Pružinský Author Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Czynniki i pomiar wartości biznesu. S. 79-88. - Lublin : Politechnika Lubelska, 2017 / Janik Wieslaw ; Paździor Artur ; Caputa Wiesława ; Kijek Tomasz. ISBN 978-83-7947-288-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Poland Keywords marketing * marketing elektronický * reklama * efektívnosť * podnik malý * podnik stredný * štúdie prípadové Annotation Hodnotenie efektívnosti a účinnosti online marketingového úsilia najmä malých a stredne veľkých podnikov na slovenskom trhu. Na základe výsledkov výskumu identifikácia problémov a návrhy možných riešení. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01027-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 347.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1