Number of the records: 1
Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch
Title Možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malých a stredných podnikoch Author info Katarína Grančičová Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 106-110. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Výstup z projektu VEGA 1/0385/10 Zmeny marketingových stratégií podnikov determinované novými faktormi turbulencie podnikateľského prostredia
Note VEGA 1/0385/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * podnikatelia * podnikanie malé * stratégia podnikateľská * stratégia podniková * marketing mix * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Odlišnosti marketingu v malých podnikoch a možnosti implementácie vybraných marketingových aktivít v malej firme. Podstata a význam marketingu pri formulovaní a výbere vhodnej marketingovej stratégie v malej firme. Budovanie vzťahov so zákazníkmi. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - BOOKS No. of Archival Copy E11 00695-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1