Number of the records: 1
Referenčný marketing ako aktívny nástroj marketingu v oblasti hotelierstva
Title Referenčný marketing ako aktívny nástroj marketingu v oblasti hotelierstva Author info Ján Svoboda Author Svoboda Ján Source document Scientia Iuventa 2011 : zborník príspevkov z medzinárodnej doktorandskej konferencie. S. 1-6. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2011. ISBN 978-80-557-0190-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * hotelierstvo * hotely * strediská ruchu cestovného * zariadenia rekreačné * systémy rezervačné * služby doplnkové * marketing * komunikácia marketingová * internet Annotation Referenčný marketing v súčasnej dobe ako jeden z nástrojov podpory predaja v oblasti služieb a hotelierstva. Marketingová komunikácia v hotelierstve. Aktívne využívanie hodnotiacich portálov. Dôležitosť referenčného marketingu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1