Number of the records: 1
Čo dokáže TV reklama?
Title Čo dokáže TV reklama? Author info Nataša Batíková Author Batíková Nataša Source document Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 8, č. január 2001, s. 30-31. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * analýzy * televízia * väzba spätná * zákazníci * spotrebitelia * efektívnosť * médiá * plánovanie Annotation Účinky televíznej reklamy. Bezprostrednosť, frekvencie a trvanie predajných efektov televíznej reklamy a ich implikácie pre mediálne plánovanie. Štúdia tvSpan. Metódy kontingenčnej analýzy. Odozva na reklamu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-6
article
Number of the records: 1