Number of the records: 1  

Nation branding

  1. Title Nation branding : concepts, issues, practice
    Author infoKeith Dinnie
    Another authors Dinnie Keith (Editor)
    Issue dataOxford : Elsevier Butterworth-Heinemann , 2008, reprinted 2009. - xxiv, 264 s.
    Edition Marketing
    ISBN978-0-7506-8349-4
    Document kindmiscellanea
    LanguageEnglish
    Country of EditionGreat Britain
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords národ * manažment * identita * imidž * modely * rozvoj hospodársky * etika * diplomacia * porovnanie medzinárodné * výhody konkurenčné * politika hospodárska * výrobky značkové * tovar značkový * značky výrobné * značky výrobkov * Juhoafrická republika * Egypt * Čile * Švajčiarsko * Rusko * Brazília * Bolívia * Island * Japonsko * Francúzsko * Grécko * Nemecko * Maďarsko * Estónsko * štúdie prípadové
    DatabaseBOOKS
    Copy count3, currently available 1, at library only 2
    Call number844959, 845619, 874583

    Call numberLocationSublocationInfo
    844959SEKSklad knižničného fonduavailaible
    845619SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    874583FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.