Number of the records: 1  

E-Marketing Strategy

  1. Title E-Marketing Strategy
    TranslationStratégia e-marketingu
    Author infoMária Szivósová
    Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Source document Trends and Innovations in E-business, Education and Security : Reviewed Proceedings of Seventh International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. Pp. 62-68 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Rajnai Zoltán ; Schmidt Peter ; Szivósová Mária ; Jurík Pavol ; Trends and Innovations in E- business, Education and Security International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. ISBN 978-80-225-4500-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * analýza swot * stránky webové * reklama * propagácia * štúdie prípadové * výrobky * štýl životný * podnik malý
    AnnotationNástroje internetového marketingu, internetová reklama, propagácia webových stránok. Nástroje marketingovej komunikácie v internetovom marketingu. Prípadová štúdia na produkte aromatického budíka "Smell up".
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00586-004, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené189.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.