Number of the records: 1
E-Marketing Strategy
Title E-Marketing Strategy Translation Stratégia e-marketingu Author info Mária Szivósová Author Szivósová Mária EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Source document Trends and Innovations in E-business, Education and Security : Reviewed Proceedings of Seventh International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. Pp. 62-68 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Rajnai Zoltán ; Schmidt Peter ; Szivósová Mária ; Jurík Pavol ; Trends and Innovations in E- business, Education and Security International Scientific Videoconference of Scientists and PhD. Students or Candidates. ISBN 978-80-225-4500-6 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing elektronický * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * marketing mix * internet * technológie informačné * technológie komunikačné * analýza swot * stránky webové * reklama * propagácia * štúdie prípadové * výrobky * štýl životný * podnik malý Annotation Nástroje internetového marketingu, internetová reklama, propagácia webových stránok. Nástroje marketingovej komunikácie v internetovom marketingu. Prípadová štúdia na produkte aromatického budíka "Smell up". Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00586-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 189.1 KB available after login article
Number of the records: 1