Number of the records: 1
The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing
Title The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing Author info Miroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová, Reviewers: Jozef Králik, Jaroslav Kita Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Another authors Králik Jozef (Recenzent) Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Issue data České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií , 2019. - 79 s. [6,24 AH] Issue 1st Edition ISBN 978-80-7556-045-2 Note VEGA 1/0309/18 Document kind monographs Language English Country of Edition Czech Republic systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Keywords siete sociálne * marketing personálny * technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * prostredie konkurenčné * marketing * riadenie ľudských zdrojov * firmy * komunikácia elektronická * marketing mix * benefity * zamestnanie * konkurencieschopnosť * Slovensko Public work category Scientific monography issued in foreign editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00488-001, kópia plného textu Availability Plný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti
book
Number of the records: 1