Number of the records: 1  

The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing

  1. Title The Place and Role of Social Networks in Personnel Marketing
    Author infoMiroslava Szarková, Natália Matkovčíková, Benita Beláňová, Reviewers: Jozef Králik, Jaroslav Kita
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Beláňová Benita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Another authors Králik Jozef (Recenzent)
    Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Issue dataČeské Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií , 2019. - 79 s. [6,24 AH]
    Issue1st Edition
    ISBN978-80-7556-045-2
    NoteVEGA 1/0309/18
    Document kindmonographs
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Keywords siete sociálne * marketing personálny * technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * prostredie konkurenčné * marketing * riadenie ľudských zdrojov * firmy * komunikácia elektronická * marketing mix * benefity * zamestnanie * konkurencieschopnosť * Slovensko
    Public work categoryScientific monography issued in foreign editorships
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00488-001, kópia plného textu
    AvailabilityPlný text prístupný pre archívne účely publikačnej činnosti


Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.