Number of the records: 1
Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie
Title Marketingová stratégia a zmeny, ktoré priniesol vstup do Európskej únie Author info Ivana Raslavská Author Raslavská Ivana EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Medzinárodné vzťahy 2005 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov zo 6. medzinárodnej vedeckej konferencie : Kaštieľ Mojmírovce, 1.-2. december 2005. S. 558-562. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Lipková Ľudmila ; Ondrušek Miloš ; Medzinárodné vzťahy 2005 Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-2238-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords spolupráca hospodárska medzinárodná * marketing * marketing medzinárodný * marketing mix * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * segmentácia trhu * trh svetový * obchod zahraničný * produkty * ceny Annotation Slovenské podnikateľské subjekty ako súčasť globálneho trhu. Segmentácia trhu - demografická, geografická a psychografická. Formy vstupu na zahraničný trh. Rozhodovanie o marketingovom mixe. Problém neúspechu slovenských podnikateľských subjektov na zahraničných trhoch. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01023-004, FMV - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1